IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 7, 2014

Roti Sarang Lebah (Beehiev Bun)

As salam... Haiiii

Hari ni nak story, 1st time aku meroti..hahaha risau jek takut tak jadi

Excited sbb baru beli mixer.. Nak baking kek takde sapa kt rumah ni minat makan kek.. Syarul ngan Iman x suka :(

So pikir better aku buat roti sbb dorg roti makan la jugak

Kehmain la aku mencari resepi roti.. Last2 buat beehiev bun sbb aku suka butterscoth sos dia.. Manis2 lemak gitu

Pagi2 raya gigih aku buat.. Ate nye tak ke mana hari raya tu.. Dok rumah lps semayang..

Taraaaaa.. Gebu sgt roti dia
Mula tu risau sbb time rest kan roti tu dia x naik pn 2kali ganda.. Tp aku tabahkan hati terud masuk dlm oven

Nasib la dia naik gak

Resepi korg try la google.. Byk nnt kuar resepi2 dia ;)

Okey bye2..

1 comment:

amiey lee said...

kemainn.... aku ni pun tak penah meroti...heeeee