IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 20, 2012

Best sangat lepak Space U8

Morning!!!
lately ni mcm biskut, kejap update, kejap senyap sunyi jek blog ni

ok ni kesah raya depavali aritu
tak tau nk ke mana, last2 terus ke Space U8
kat sini jgn la harap nk soping sgt..ada la benda yg bleh beli, tp x banyak pilihan

cuma aku suke gi sini sbb kawasan dia luas
mmg sesuai la bawak anak main2
sbb x ramai sgt org, dia bebas la berlari

hahaha mcm gergasi bwk kete
bleh plak byk2 kete dia pilih yg tu

pastu masuk AmanVille ni
umur bawah 3 tahun hanya byr RM15 jek

tak ramai org
so boleh la Iman main puas2
cuma kite plak kena teman dia main
hahhaa bleh dia jak aku masuk dlm tu sekali

aloloooo my happy baby :-)


mmg enjoy sgt lepak sini
fokus kat Iman jek xde buat ape
dia pn happy umi ngan papa layan dia

luas kawasan dia

aloloooo happy sangat la tu





kat sini ada gak cafe
tgh2 main anak lapar, bleh order jek makan kt situ
ada sedia meja makan 

lepas ni kalo syarul bz time cuti, mmg aku bleh je bwk Iman dtg sini sorg2
dia pn suka sgt main kat situ
sbb bebas buat apa saja
yang penting dekat dgn umah kami pastu tak de nk redah2 jem bagai

#iliawati bt ramazan, jom dating bwk adam ke sini#

7 comments:

Gieyana said...

pdai iman bw keta..kalau nureen, nk naik but suh kite tlg tolakkan..adess...:-)

aku pon mls nk update but rini rajinkan diri mengupdate..:-)

SURIA AMANDA said...

best abihkan masa ngan anak2 kan..bila aku nak jadi complete fmly mcm ko nok,.

SyaNa said...

gie, tu la bila dtg mood malas tu mmg xbleh buat ape kan

along, in shaa Allah tak lama tu..aku doakan yg terbaik utk ko ye

QA's ~ mamapapa said...

salam kenal :) syana duk mane?area subang,ye?sy kt bukit subang :) jemputla follow kmbali :)

Falsya said...

kalau gini la aku pun suke gie..hhahaha..hensem dak iman..

mama_umar_maryam said...

best btol mcm mall tu iman yg punyaaa,hehehe

ilia said...

uit....mcm best jek aku tgk...moh2 kite kesana nanti.