IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 6, 2012

Aroma Ikan Bakar, Jeram



Lewat sket update ari ni..aku kurang sehat :(
ni nak cerita pasal makan kt Jeram Jumaat lepas
laki mak ngidam nk makan kt sini
tapi menu aku yg oder
hahahaa
nasib la wei aku order awal..
tghari tu aku call terus oder sekali harung
sbb mmg kami smp da nak kul 8 malam
ate nye dr KL pastu singgah amik Iman dulu
yg best tu, sampai2 terus duduk makan
sbb makanan sume da terhidang :-)
ini sotong goreng tepung
nyesal plak amik sekor jek..
tak puas makan 

Ketam Masak pedas
yg ni bleh plak oder 2 ekor
jenuh aku ngabiskan sorang
syarul mana reti makan ketam

Ikan Siakap stim
yang ni aku marah sungguh la
aku jenuh explain kata jgn pedas
nk bagi budak makan..sekali ko cili api penuh dlm tu
Iman makan tauhu jepun u sampai nangis2 jerit pedas
padahal da hisap da..last2 makan nasi kosong jek anak aku tu
Kailan Ikan Masin

mula sampai2 Iman semangat nk makan
tgk la tu..x sabar nk suh isi nasi
sekali Ikan pedas
meraung dia smp merah2 muka sbb da abis makan tauhu sekeping tu baru sampai rasa pedas kt mulut dia kot
hahaaa panik aku 
kat tepi kedai ni ada dia jual eskem goreng
sedapppp


pastu ada jual menan2
yg ni tak sedap
pokai terus mak..hahaa

tu ha, dapat pistol bubble
suke la dia..


ni main kejar2 ngan papa
tempat tu luas...
so budak2 hepi la main lari2


konon nk posing2
sekali segan..terus terkuar muka gitu..hahhaa

aku rasa tempat ni makin luas dr 1st time aku pegi last year 
tapi baik buat reservation dulu

selesa sgt
surau pn disediakan
tp kali ni x sempat nk tgk laut dia
sbb smp2 da malam 

No telefon: 019-2084452 / 017-3163117
call buat reservation, ko terus jek order sekali
nnt takde la nk kena tggu lama kan..

tapi kalo nk pilih sdiri ikan mana yg ko nak, kena la pegi awal
sbb kang ada yg meroyan makanan xsampai2 lagi lepas azan kan
:-)


8 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sedap2 haizz meno ko order tu...paling best ketam tu...huhu..

Anonymous said...

harga mcm mn
ok x
Aku tingin nk g sini

SyaNa said...

mmg sedap food sini
harga sume sekali tu dlm rm70++ jek
ok la kot biasa2 jek harga dia

eMMe said...

Salam Syana, bestnye.... feveret saya ikan bakar, seafood... suke sgt... kalo dpt kene hari2 pun tak pe... tgk tempat dia pun selesa la...
murah ek? isk2... geram je tgk ikan, mesti fresh2 kan..kan..

Myra Jay said...

Siakap stim... Sedapnya ;)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku pernah pegi sekali ..mmg harga dia reasonable ..cuma au rasa masa aku pegi tue ramai org ..panas gila .. mkn smp peluh 2

SURIA AMANDA said...

alamak aiiii...jauh la plak Jeram

Unknown said...

Service teruk sgt..dah 3 kali pergi pun sama gak...tempat x cukup. ..bila kita bg pendapat dgn angkuh..bongkak n sombongnya. ..dia leh jwb x per....