IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, July 2, 2012

Fuh lega!!!

Khamis nk terbang ke Sabah, hari ni baru apply cuti
hahahaa lega bos da approve
saje aku kasi last minit sbb nk tgk mood dia

tadi mood dia ok..aku terus hulur..terus sign
1 beban yg besar da settle..

balik ni bleh pack baju dgn riang :)

cakap pasal packing..adoiii aku risau kot brg Iman tertinggal ke tak cukup ke
mcm ari tu balik Tepeng, bleh plak x cukup baju  T__T
risau nye kalo jd cam tu kt sabah

pegi 5H 4M harus aku pack utk 7H 6M..haahaa
biar lebih jgn kurang
lagi pn bukan aku nk shopping ape kt sana nnt
so xpe la kot penuh kan bag dgn baju2an..

sbb da mmg kuat semangat tak mo shopping!!!
*erkk boleh ke tahan*
hahahaa harap2 berjaya..kalo gatal sgt tangan nnt aku beli la seketul 2 FM
beli yg kecik2 udah jumat ruang beg..hehe

excited sgt ni menghitung hari..hahaa sbb tak sabar nk tgk reaksi Iman bile nampak aeroplane :)
selalu tgk kecik jek kt langit
ni camne nnt dia tgk depan mata besaq bagak..hahaa

nnt aku xde, mmg aku x buat entry pun
x sempat nk buat :(
so xpe la, pasrah la kalo UV aku merundum 


kot ada org sabah ke, meh la roger2 aku..
email aku: syanasaid@gmail.com
 boleh email bile2 24/7 sbb email aku sentiasa on kt hp :)
kot la nk bawak aku gi tempat makan terbaek ke kan..hhehe


orait jumpa lagi esk..
nak sambung buat listing brg nak bawak
hahahaa


6 comments:

Falsya said...

sama ngan aku..suke nak last minit..pastu sendri nebes2 xtentu hala takut x approved..hahaha..syioknye wehh dpt gie jenjalan..aku pun selalu byk baju lebih2..kadang laki aku duk perli mcm sebln je gaya aku mempacking baju..;D

leh ke tahan nafsu x bershopping tuh..hahahahaha..

♥ Vna ♥ said...

bestnye nak berpacking...have fun dear!!

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah bestnya iman naik plane .. selamat berholiday jiran ...

Noli said...

hepi holiday..hehe..

Nor Suhada said...

selamat cuti2 riang

SURIA AMANDA said...

wah!!!jgn lupa souvenir nok..FM pun ok,hahahaha...selamat bercutian...