IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, July 25, 2012

Burger Bakar..nasib aku call dulu

Morning!!!
semalam nasib xde terjadi kejadian amazing race kt Param mcm kelmarin
sebab aku da amik no tepon budak burger tu
dlm kul 5 aku call suh dia simpan 1
bijak tak???
hehee

yang syarul pn dia call jiran aku yg mmg meniaga kt param tu
kakak tu jual nasi lemak..so call terus oder nasi lemak sambal ikan bilis + ayam goreng rempah
sampai param kul 7.15 gitu terus menuju ke kedai dorg amik makanan
senang hidup kan..hahaha


bagus budak burger tu, even aku suh simpan 1 takde la dia bakar awal2
time aku dtg tu dia da nk siap bakar
so panas2 lagi la aku pny
tu tgk cheese meleleh

mmg kalo aku tak call, xde rezeki aku nk mkn sbb aku pny ni mmg last kopek
abis licin burger dia

rasa dia sodap la bg aku
sbb patty homemade kan..terasa la daging2 dia tu
ada rasa spicy sket
harga dia plak RM7.00
ok la sbb sekali fries dia kasi
pastu patty tebal

ermm...petang kang tak sure makan ape
takkan burger lagi kot
rasa mcm nk tapau bihun sup kt gerai dpn opis aku ni la
balik panas kan balik br makan

sbb rasa gemok sgt da ha badan ni, asyik sahur nasi pastu buke pn makan berat kan
kang ade yg meraung try baju raya x muat
tailor kabo baju raya aku da siap *debor*

ok la bye..


7 comments:

mama tisya said...

1 je ke ko bli beger bakar...naper tk order utk syarul skali...hehehe...aku pn dh siap gk bj raya..tp tk try lg

watyz said...

adeh!! pepagi dh leleh liur tgk beger tu bebs. eh baju raya aku smlm dh g amik. hehhehe

Farah Deeb said...

Harini tak tau nak makan pe ye? Takper, yg penting orderkan burger bakar tu untuk den! Akakaka... (pos sini dah basi!)
My latest Entry :)
JJCM: Day 4 Ramadhan 1433

kurus said...

mak aihhhhhhhhh
saborrrrrrrrrrr saborrrrrrrr
poseeeeeeeeeeeee

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mama_umar_maryam said...

jeles masing2 dh siap bj raye..aku..ready made jelah t_t..smlm aku buke ratah salmon je,xmo nasik..hik3

♥ Vna ♥ said...

aduhh aduhhh terliurrr!

aku belum try lagi burger bakar nie tapi kat bazar rumah aku xde pon..

Myra Jay said...

Okla dengan harga, nampak pun sedap ;D