IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 27, 2012

Sudah bertahun kahwin tapi takde anak??

kalau korang tergolong dlm golongan yang atas tu, jangan susah hati
bukan korg jek yg ade prob gitu..ramai lagi kat luar sana

dan utk pengetahuan readers baru blog Syanasaid ni, tuan tanah pun 6 tahun kawen baru dapat seketol dak kenit tu..hehe

so jangan susah2 hati rasa down ye
dgn teknologi moden skrg ni, mcm2 cara kite boleh cuba
berjaya atau gagal itu kuasa Allah..kite hanya mencuba saja

kalo korg da pernah cuba cara tradisional mcm urut2 sume tu makan jamu2 ke tapi tak berjaya, ape kata cuba amik ilmu dalam teknologi IVF (In Vitro Fertilization)
aku tahu ade yg tak tau lagi psl IVF ni..
takpe, korang bleh gugel cr info

tapi kalo nak tau kesah perjalanan aku buat IVF korang bleh klik tgk link sini:
http://syanasaid.blogspot.com/search/label/~treatment~


ada ape2 pertanyaan boleh email aku: syanasaid@gmail.com
insya Allah kalo aku x bz bleh je aku jawab..

kepada yang berkenaan boleh la baca balik entry aku pasal treatment tu
aku pn xbrape terer sgt..aku terangkan kt blog tu dgn cara yg paling mudah tanpa ade bahasa2 doktor
hahaaa sbb aku pn lupa terms yang doktor pakai..so aku main guna pakai bahasa yg aku paham jek



7 comments:

mama tisya said...

sharing is caring

SURIA AMANDA said...

pesanan khidmat masyarakat nampak..huhu...aku pun dah 8 tahun x beranak...tp kalau nak beranak aku kena la kahwin dulu...wakakakaka...larikkkkk

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Thank u! Muah!

Iza Rohaiza said...

time kasih atas perkongsian maklumat..dan memberi kata2 semangat.

Nor Suhada said...

thank u k.syana
su su tgh mrngumpul duit untuk ke arah itu...
sayang ketat2 dkt k.syana

kurus said...

nice sharing dikk
jgn lah bersedih buat adik2 di luar sana .. teruskan berusaha , insyaallah allah mendengar permohonan dan rayuan kalian aminnnn ..

Myra Jay said...

Myra dah 2 tahun lebih menanti ha :)

IVF tu lepas 5 thn kalau masih takdak baru nak buat :)