IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, April 3, 2012

Seluar Palazo

heheee..ok jom tgk aksi poyo :p
arini kite tukar posisi tempat posing ek..hahaa
seluar palazo ni lama da beli..da pakai beberapa kali jugak..
tp pagi td ttibe rse nk posing2..hahaaa

best seluar ni..rse mcm pakai skirt sbb kembang jek kan
tapi beli kt area opis aku ni ha...mahal kemain..tak berbaloi rsenye
shawl tu beli pasar malam..RM5
hiks..best plak pagi2 buta dok berposing kan..
:-)
Pesanan: sape2 yang tau kedai online jual inner pakai ngan shawl lawa2 & murah bg link kt kotak komen ni..aku tgh mencari inner yg cun..nak beli kt pasar malam banyak jek..tp aku xreti la nk pilih yg mana

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

aku pakai inner yang ayunar punya...

Falsya said...

phewitttt..nmpk comel je ko pakai seluar palazo nie..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku rasa cam santek lak .. terjebak mencarik suar gini kang ;-)

Pinkjambu said...

aku sajes ko beli inner mcm long sleeve kain cotton biasa tuh jah, aku selalu beli kat FOS, 9.90 ade, 15 hengget ade, klo SEED buat sale 9.90 dpt gak, aku lg suka tset long sleeve gitu dari inner biasa tuh, jarang kainnya.. klo longsleeve tshirt biasa tuh kita buleh pakai gitu pon xpe, pakai sama outer denim pon boley, mcm2 lagi boley, inner biasa limited.. sebab jarang kan..Kat KLCC ade kedai baru bukak Uniqlo pon ade longsleeve tshirt tapinya rm39 kot selai.. macam2 kaler le ade tapi, tapi so far aku main rembat kat FOS jah, murah kain sejup.. kekeke.. Klo seed tgu dia 9.90 baru aku beli, klo 40 lebey sori naik lorry.. hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

mau shahrul layan amik gambar ko pagi2 kan..klu laki aku...kompom kena bebel jerk...hahahhah...menci...