IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 7, 2011

Birthday Party anak Nett - Construction Theme

Kejadian hari ahad :-)
lega sbb berjaya gak smp umah nett even cuak2 gak sbb aku tak brape sure jalan
laki mak xde so kena la berdikari kan :p

tq kat Suziey sbb malam2 aku kacau dia ny psl jalan..tq beb :-)
tq kat erryn sbb nasib-baik-ko-ade..kalo tak pasti aku segan nk dtg..hahaa

ok ni deco2 dia..berjaya nett buat tema ni..
candy buffet sgt best..aku pn rambang mata nk pilih mana
nasib kenangkan ramai lg budak2, kalo tak aku tapau lagi banyak candy..haha
*anak sape la tu dok tenung candies tu..haha*

semua budak dpt topi..sgt2 best



kek yang aku xsempat nk rasa..

time da potong tu, aku da kalut nak balik :(


lega budak ni makan byk gak la..

even kena kejar nk kasi dia makan..tp berjaya abiskan nasi :-)



ooohoooo ttibe si bubu the clown ni datang

sume budak jd baik dok kepit kat mak pak..hahahaa

aku baru tau Iman pn takut clown..hahahaa
best sakat dia :p


muka takut smp nak nangis..hahahaa


aku yg excited nk belon tu..hahaa

iman mana la tau ape pun :p


dia tau dpt belon masuk mulut gigit2

beria dok pulun masuk belon dlm mulut..da tak larat aku nk tegah

bior le..nasib bile pecah dia xnangis..hahaa

*imran bday boy tu hensem la*













bersama Nett si tuan rumah :-)



bersama mamatisya & ilah


ni 1st time aku kasi iman pegang kaler

not bad..dia pun mcm suke jek..

tp kena pantau sbb dia ni sume benda nak masuk mulut..huhu





bersama Ayu..



Nett..mana ko beli benda ni???

menan2 tu sume ade lagi ke?? meh la jual harga runtuh kat aku :p
suke aku menan2 deco ko tu


bersama blogger2

sori e-car, iman tarik tudung ko

dia suke benar dgn benda bulat kt tudung ko tu


sgt best topi ni

iman pun suke sgt pakai..


Tq auntie Nett...


-best sbb bawak balik byk candies + cookies..


10 comments:

mummy_ayu said...

memang happening kan...best..
tq to Syana jugak sbb kasi idea yg memang best...nanti dtg rumah Ayu plak..pun happening gak theme.. :-)

mama tisya said...

anak aku bkn intai candy wei tp sibuk nk main lori ..segala bagai truck..almaklum la kt umh tkde toys gtu..hehehe

Anonymous said...

makin cantik ko ni..berseri2..ngundang lg ke..ekekekek :P

Anonymous said...

wah meriahnye
aku xdapat nk g time ni ada kenduri kawen

marinahunny said...

nmpk cam kurus iman..agaknya dh makin besar kut..

Dee said...

bestnya..betul2 ikut tema ye sis..menarik sangat..

Unknown said...

kelaassss la birthday party tu

Iela Fazielah said...

mmg happening party ni kan... n syana.. serius... 1st time jumpa ko... rupanyer kecik molek je ko nikan...

eiyzniey said...

Oloooolooolooo..tomey nyeee!
:)

mama_umar_maryam said...

besh2,masing2 aku tgk dh mcm handy manny dah,heheheh