IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, December 9, 2011

Anai-Anai Dalam Perkahwinan- ditulis oleh mak Zahiril Adzim

Ok ni aku nak buat iklan
pasal buku ANAI-ANAI DALAM PERKAHWINAN

buku ni xde lagi jual kat mana2 kedai buku ok
so kalo nak dapatkan buku ni bleh email aku: syanasaid@gmail.com
harga buku: RM25
postage: RM5
total: RM30



ok sape2 yang tak tau, buku ni ditulis oleh mak Zahiril Adzim



aritu time dorg kawen, buku ni jadi salah 1 hantaran utk Shera dr BOB




MENGENAI BUKU ANAI-ANAI DALAM PERKAHWINAN:



i. 142 halaman



ii. Panduan mengenalpasti dan mengatasi masalah yang tersirat dalam rumahtangga



iii. Disertakan dengan Check list apa patut dilakukan bai mengatasi/mencegah wujudnya masalah



iv. Disertakan juga kaedah menganalisis SWOT dalam perkahwinan



ok sape2 nak beli bleh email aku: syanasaid@gmail.com


kot2 nak mintak penulis sign sile btau ye..pastu kot nk suh ZA sign pn bleh kot...heheee



2 comments:

kurus said...

hurmm ada juga dgr buku nie ..
yg zahiril tulis tuu .. TELANJANG ape tuu hurmm x hinggat dah .. biasa2 je :)

Zarith said...

Ms Syana, saya ada copy iklan ni dan promot dlm blog saya jugak......boleh check dlm blog saya...(akan publish pada 14/12 @ 1.00 pm)tq

http://zarithzarudin.blogspot.com/