IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, September 30, 2011

Premium Beautiful

Hi..ok ari ni aku nk share ngan korg pasal PREMIUM BEAUTIFUL
aku da pakai PB ni lebih setahun..
aku beli time nk raya last year..masa tu baru pas bersalinkan Iman
so nk pakai baju raya harus la mak nk nampak selim
makanye, laju2 la aku call agen PB utk beli set ni

so bile da pakai setahun, itu pn on off gak, aku rse PB ni mmg best
kirenye ko bleh teros pakai kebaya bile sarung PB..teros badan ko ade curve gitu :-)

ramai pn pakai PB ni kabo gitu..cuma ko rajin ngan tak rajin pakai jek
tp kalo kata da kuar duit ribu2 gitu, pakai la ye dok?? hahaha ckp kt diri sdiri gak ni

ok ni la rupe premium beautiful tu :-)





Kelebihan fabrik Premium Beautiful:

1) Direkacipta dan direkabentuk steresokopik sinar inframerah jarak jauh yang berdasarkan kepada rangka bentuk badan manusia. Ia berfungsi untuk melancarkan aliran peredaran darah dan membantu meningkatkan metabolisma.






2) Membentuk kontur badan yang menarik dan organ-organ dalam badan dapat berfungsi dengan lebih aktif dan sihat.






3) Menggunakan produk mineral berkualiti tinggi dan berteknologi tinggi melalui kaedah thermal therapi yang menepati keperluan untuk perawatan dan pemulihan tahap kesihatan - kuasa serapan yang baik.






4) Memiliki kuasa regangan dalam semua hala, dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan kontur badan tanpa mengubah rekabentuk asal.






5) Sinar infra merah jarak jauh dapat menambah kekenyalan dan ketegangan payu dara, mempesona dan menggiatkan tumbesaran payu dara.






6) Produk pakaian dalam yang direkacipta dan direkabentuk sesuai untuk kegunaan seharian dan dalam semua keadaan.
------------------------------------------------------------------------------------



bile ko pakai, gini la rupe paras body ko..
so takyah ler aku tunjuk body aku ek..hahaha muntah kang :p

dengan kaler hitam itu menawannye, mmg ko teros jadi seksi bile pakai
:-)

ni CDM Kak Ana..ni tak salah aku dlm masa 6 bulan kot dia turun 50kg
sape kata PB ni menipu???
cuma kena konsisten la kan..kalo dok peruk dlm almari mmg almari la yg kurus
*ok peringatan utk diri sdiri gak ni*



pertanyaan berkenaan Premium Beautiful leh la contact aku:

Syana Said


syanasaid@gmail.com


019-226 0586


*kot ade yang terkejut ttibe aku jual PB ni, hehee da alang2 aku pakai setahun lebih kan..why not aku share ngan org lain plak kan..

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

wahh...sorang lagi jadi eje...gud2...

watyz said...

hehehe...dh jadik ejen ek?? tunjuk la gambo ko sblm n selepas tu beb... :)

AdanyaKauUntukku said...

dari dulu nak beli
tapi tak beli2..cam ne tu???

Unknown said...

i pun pernah pakai...tp sama jer cam corset biasa....rega tu yg tak tahan...

Ami said...

rege die boleh beli medela freestyle kekeke.

mawar said...

salam, agak2 sesuai tak nak buat ivf bln 5 2012 tapi pakai PB ni 2@3 bln sebelum tu? sebab saya memang tak bleh pregnant secara semulajadi dah... kedua-dua tiub dah takde.. minta pandangan@ komen saudari skit...

syanasaid said...

mawar, rse ok jek nak pakai b4 IVF
pastu kalo ade rezeki peknen
after bersalin bleh pakai lagi kan
tp awk pakai b4 IVf tu just utk kurus ke? or nak try kot2 bleh peknen normal??
kalo utk kurus or nak solidkan body, boleh jek
terpulang la kan :-)