IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 13, 2011

Hari memanjakan diri sendiri

Morning!!!
ceria tak ari ni???? mari lah ceria2 kan diri :p

ni nk story kesah ahad lepas...
aku sudah mintak izin syarul utk kuar manja2kan diri
so dia kena la jaga Iman..yahoooo!!!

bukan selalu ok aku kuar sorg2 gini..selalu kuar sure kena bwk Iman
even nk sesak2 soping time raya ari tu pn kena gk kedek2 ngan Iman
mak xsampai ati uols nk tinggal Iman kt nursery tu
tp da ini bapak nye mau jaga, syukur sgt2

mmg aku ade appointment SPA kt kota dsara sana
ala beli kt MilkADeal sana... berbaloi2 kalo beli promo sana
sampai2 isi la details ni ye..

tempat ni nama dia:Lizkhan Beauty & Soul (Emperor Spa), Kota Damansara


suke sgt deco dlm dia..sgt2 mcm kelas
ala2 taste Kimora tu..

ni laluan ke bilik2


appointment kul 10 pagi, kul 9 pagi aku da tercongok kt paking kete..hahaha

gigih ok..bukan ape, aku mana pernah pegi sini dr Puncak Alam, so xreti lg nk bajet time tu

agak besar muke ku :p

bile tgk meja ni teros terbayang Kimora tu

mmg macam taste dia la..ewahh mcm tau2 je kan :p



mula2 rendam kaki dlm air suam..

sgt2 lega gesel2 kaki kt batu tu..





sambil2 rendam kaki, kite snap2 la gambar :-)



pastu da rendam kaki, kite rendam badan plak dlm ni

ni utk detox

bubble2 dlm tu sgt2 kuat..da rse mcm urutan air plak..


yang paling best, lepas mandi2 tu dia urut plak

mmg terbaik ok urutan dia

sebab urutan tradisional..dia cari2 urat yg tersimpul, pastu buang angin dlm badan aku
siap naikkan peranakan lagi


sbb lately ni aku rse xsedap badan, rse sengal2 celah peha tu

org kabo, kalo rse gitu maybe peranakanan kite jatuh

ni alhamdulillah kurang sket la sengal2 tu

tp nk kena cr makcik urut gak..kasi lg best bdan sbb mcm xpuas..

itu la tukang urut aku
Yanti nama dia..sgt2 tip top service nye
kat sini kalo urutan tradisional 1 jam = RM98

mahal la jugak kan..tp ok dia urut cuma xcukup la sejam nk urut 1 badan

lepas urut 1 badan, dia buat facial plak..dia urut muka, adoiii lega gile

sbb muke aku pn urat byk simpul2..hahaha

stress sgt la skrg ni..

lepas tu dia kasi minum air halia ni

terbaik utk membuang angin..

lepas buat treatment kt sini mmg ringan sket badan aku :-)

sape2 nk SPA murah, pegi la terjah MilkADeal..banyak promo terbaru la lagi menarik


lepas abis berSPA, aku terjah salon kt depan SPA ni
mmg berhajat nk kasi potong rambut ni kaw2 pendek
now, sye xpayah ikat rambut da :-)
sgt2 lega, rse ringan kepala


sgt2 best bile dpt time utk diri sendiri camni

da ade anak ni kena give & take la kan..kalo dulu 5 tahun kawen xde anak aku agak bebas nk ke mana saje..ni da ade anak kena berpada2 la..hahahaa


tapi pagi td bangun tido syarul ckp rambut aku mcm helmet..apekah???

8 comments:

Mya said...

helmet?
apakah??

Anonymous said...

best siot..nk jugak..hehe..

mama tisya said...

lama tk ke spa..mmg best spa kt milkadeal..murah2 kn...uiks rambut mcm helmet camner tu...lawak la syarul

puanstoberi said...

alo..nak gak gi spa. tp kebanyakan MAD nyer deal spa ni kat area damansara which mak ni mmg fail la area sana.
tp seyes mmg bes kalo nak belai2 badan kan.
Oke. Nak g tgk deal terbaru utk spa2 ni jap. hihi

Unknown said...

mmg berbaloi beli thru deal camni...murah sikit dari rega asal...bessnyer dpt manjakan diri

AdanyaKauUntukku said...

bestkan bila dapat manjakan diri..

pssttt
datang tak open house??

qemaishak said...

kak, kekdah rambut ku juga la, kalau potong pendek mesti kembang semangkuk time bangun tido huhu

sekarang dah rebonding..ringan & senang diurus..kira rambut raya kat rumah la ni hihi

mama_umar_maryam said...

aku pon blm ade mase lg nk tebus kupon spa nih..haih..xsaba!