IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 13, 2011

Birthday Party Adam 5 tahun - anak blogger

anak sedara aku ade gak nama Adam...umur dia pn 5tahun
bday dia pn bulan 9..hahhaaa tu yg kena letak ujung tu (anak blogger)
sbb kang aku konpius plak bile baca balik 10 tahun kendian..hahaha

ahad lepas, lepas manja2 kan diri kt SPA pastu potong rambut yang hasilnye aku rse comel jek tp suami kabo bolat mcm helmet rambut aku time bgn tido..hahaa
aku gi bday party Adam anak Diana PCM..

umah diana ni kt puncak alam gak..cuma taman je lain..so agak xpatut andai aku xhadirkan diri..ewahhhh
so mari la kite makan!!!!
ade gak gambar aku cilok dr FB diana :-)
tq beb

seperti gambar ini..rse ensem plak Iman :p





syarul suke marah aku sbb asyik pegang iman jek
dia suh lepaskan kasi Iman bebas..
agak2 la..da la Iman pakai suar putih pastu ni umah 1st plak tu
ade lg 3 umah nk pegi..mau lebam suar dia kang dok main kt rumput tu
hahaha..aku agak rimas kalo baju iman ttibe kotor ke..
mmg ade baju spare..tp kang xkotak2 la mcm mak pak..hahaa


nasib umah auntie diana ade baby chair..
kalo tak jenuh nk pegang Iman pastu nk pegang pinggan..hahaha
menu terbaekkkkk..dalca rusuk kambing ko..abis aku kokak kambing tu

ini la bday boy yang makin hensem...
pandai berkata2 plak tu..hahaa


dina bersama anak bujang beliau :-)




Kami :-)

*time ni Iman sebok nk amik sudu adam tu..haaiih mamat kenit tu suke sgt sudu pinggan cawan

kalo kt umah tu abis dia selongkar brg2 tu kt dapur




terpaksa aku amik sudu lain kalo x mulut dia bising oh..

gaya aku dukung dia pn da mcm nk terlucut..hahaa

berat badan dia 1 hal..pastu dok tak diam..

tq diana..

nanti bebile kite lepak2 sama ek..umah dekat tp jarang jumpa kan


-hari ni mood aku hepi..tp aku masih mengkaji kenapa aku hepi..hahahaa
see, rse nk gelak jek..hahahaa *sewel*

7 comments:

qemaishak said...

wah sedondon petak2 gitu..

kak, nak gelak baca tgh mengkaji kenapa happy tu hehe..moga happy sokmo la deh :)

Pepel BoNda AmaNi said...

wah petak2 beraya la nie kiranya..kekekek sabtu nie jemput datang umah aku lak beb...

Dee said...

wah..geng petak2 dtg beraya..iman tgh melasak tu..

Anonymous said...

wah menyelerakan sungguh kek beday adam

ALoNa CintamaniszLite said...

Syana...kalo balik tepen lagi..bgtau ler akak ye. hari tu tak berkesempatan betoi..maklum ler cuti raya ni bkn org nk beraya aje, kan..hehe..

A.H.A.D said...

eh baju ko sedondon ke ngan syarul tu? hehe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

Tima kasih jiran sudi dtg party bestday adam yg last minit aku plan nih ... iman ok jer seronok main ... aishh asal muka aku suma cam posing syok sendiri nih .. aishhh ;-)