IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 12, 2011

Pukul 4 pagi di hospital

morning!!!
semalam aku off, sbb ade emergency psl Iman

Iman ni aku da pasan, dia kalo flu kan konfem lama kadang smp 2 weeks
makan ubat klinik pn gaya gitu la..batuk pn camtu

tp petang rabu tu, tgh2 buke posa syarul ckp ngan aku, Iman ni lain mcm dada dia
mcm ketat sgt nk nafas..time tu br lepas kasi ubat flu + batuk

pastu malam tu mmg kitorg tido awal..lps isyak teros tido sbb syarul ckp xsedap ati..dia takut tgh2 mlm kena bangun kot iman terok ke kan..kire kena stand by la kan

pastu kul 12 tgh malam ttibe aku rse badan dia panas gile..tp time tu aku just letak cool fever jek...pantau2 gitu je la..

tp time kul 3 pagi tu da tgk terok sgt nafas dia..risau plak aku
teros kejut syarul ajak gi klinik...tgh2 siap tu dok pk nk gi klinik biasa ni je ke or gi DEMC

last2 teros laju2 gi DEMC..smp DEMC kul 4 pagi...

Iman yang cranky...silap sket jek nk nangis..dia pn xselesa la kan..badan week..so layan kan je la..nangis la anak oiiii, mak redha

pastu check temperature 39 darjah celcius..teros masuk ubat ikut montot
aku kalo bab2 iman nk kena cucuk ke, masuk ubat ikut montot ke, mmg aku xberani nk pegang
ye la, aku kan ade pengalaman sume tu, so aku tau sakit..xsanggop aku nk tgk


lepas jmp doc, doc suh msk bilik ni nk kasi nebulizer...aku mmg selalu tgk or dgr cerita psl anak member2 kena gini, tak sangka jadi kt anak sdiri :(


suara dia jerit nangis jgn ckp la..gegar 1 hospital..da la subuh2 hari kan..
org tgh sahur tersedak2 gamaknye...

aku mula sedih gak..tp bile tau lagi kuat nangis lagi bagus sbb lagi byk dia sedut, siap aku ckp, nangis lagi iman..nangis lagi..hahahaa



smlm amik cuti, hari ni kena la keje...harap2 iman ok la ari ni
pagi td bangun tido hidung bekerak hingus malam td...batuk still ade lagi
cuma temperature normal..hope dia ok la kt nursery

love u Iman


10 comments:

Nor Suhada said...

moga cepat sembuh ya iman..amin

~ Puan Yann @ Mamahulk said...

siannya...

get well soon ye sayang :)

watyz said...

semoga iman cepat sembuh yer.. sian iman. budak2 kalo batuk + selsema lambat baik. susah hati di buat nye. :)

AdanyaKauUntukku said...

akak mmg mula2 sedih
pastu tegar..sbb nak anak sihat
seminggu gak lah berkampung..
tu baru neb..blom lagik dia sedot ngan getah tu..sob sob

Anonymous said...

sian iman
cpt baik ye
aku xleh tgk budak2 sedut neb tu

Unknown said...

Doakan iman cepat baik...sian dia

Dee said...

siannya dia..moga cepat sembuh..dee pulak berani masukkan ubat vontot kalau temp anak tinggi sangat..hehehe..

qemaishak said...

Moga cepat sihat ye iman..

Iela Fazielah said...

syana..1st time jd camni ea.. xpe.. lepas ni ko akan biasa... cuma aku sarankan ko simpan panadol supp (masuk ikut bontot tu) utk kegunaan kecemsan mcm berlaku kat iman tu.. biasa mmg mlm2 camtu la.. panas waktu mlm yg sgt2 melampau... pastu anak akan mengerang2... sbb panas sgt.. tp supp tu ko kena simpan dlm peti sejuk sbb kalau letak luar nnt cair

mama_umar_maryam said...

4 pagi tu klu anak saket,mmg mate ni buntang dah..seb bek korg pantas,hrp2 iman cpt baik k