IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, June 29, 2011

Israk dan mikraj

assalamualaikum :-)
kalo ikut calender islam, Iman da setahun la
sbb last year aku mmg saje pilih date c-zer 27 Rejab yang kebetulan jatuh hari Sabtu last year..

so ini budak sudah sgt2 big boy

ni gambar pagi tadi..

birthday party & kenduri doa selamat Iman aku buat 10/7 Ahad depan
dengar kata perhimpunan BERSIH 9/7/2011 kan..
harap2 jgn la jadi ape2 yang buat Malaysia huru hara smp org tak bleh dtg party Iman
hahhaaa tension aku :p

*sori aku baru pos kad jemputan smlm..so kalo smp kad tu nnt korg sms kt aku ye btau dtg ke idok..senang aku nk bajet oder makanan..tak elok membazir ;p
pada yg aku tak jemput sori sgt2 ye..aku buat pn kecik2 jek..nnt raya ade rezeki aku buat open house besar2 ek..raya tahun bile tak pasti lagi..heheee


-ok nak buat koje-

12 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hapie beseday iman encem mata sepet....nanti klu kad jemputan iman sampai...untie bonda datang nyek..insya-allah...

Cute MuM said...

happy besday iman..
dah setahun eh..
semoga menjadi anak yang soleh..
AMIN..

Izza - Jiejah said...

hepi 1st besday iman yg encem ..moga jadi anak baik n jd kesayangan ibu ayah . amin.

qemaishak said...

Happy birthday dak ensem..be a good boy k:)

Iela Fazielah said...

ala syana...ko buat 10/7 ke... aku mmg dok tunggu2 tarikh nyer... aku br nak blk dr PD la masa ni.. jamuan ko stat ko bape?? jam 2 br gerak blk dr corus paradise.. nak sgt gi rmh ko...kalau buat ptg harap sempat dtg..

Anis Aryna Shamsuddin said...

al0l0l0 c0meinye dak iman niw.. eppy bsday iman ;D

cik helena said...

patut dok tunggu kad tak sampai lagik.hikhik

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

insyalllahhhhhh .. kad tak smp.. tp kalau aku terlupa ko sms remind ..

sall said...

kad Dah sampai. Thanks

Suziey Ahmad said...

aku btau kt sini jek..kad dh diterima n aku insyaAllah confirm dtg :)

watyz said...

anak ko abis muka sharul tp dia putih ikut ko. haahaha...
ko pos x kad utk aku?? x kire jemput ke x aku dtg gak. hahaha muka x malu tol aku ni. hahhaa... memain jek aku pon xtau dpt dtg ke idak. hahha

Anonymous said...

aku tak sure lg dtg ke tak
last mnt baru leh confirm