IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, April 20, 2011

Carini Foods Station-Selayang

Morning!!!

finally dapat gak aku makan kt SELAYANG yang dlm JJCM ahad lepas tu
plan yg sgt2 mengejut..hahaaa

Maya la dok bg idea, ape lagi teros aku SETUJU!!!!
nak selamat buat reservation dulu takut penuh kan
pastu ko bleh oder siap2, kire time ko dtg tu teros makan jek

ok salin no ni..hahaa
aku siap laju2 snap gambar time JJCM kt TV ari tu..hahaa gigih kan :p

kalo ko call kan, org yang angkat tu sgt2 la friendly
kalo ko sesat pn ko call jek, insya Allah dia akan bantu ko cari jalan

ni la kedainye...mmg dlm medan selera selayang jaya tu
celah mana selayang jaya jgn tanya aku..ko call owner kedai..hahaaa
kedai biasa jek..mcm tak sangka jek dlm ni ade kedai yg makanan sedap

anak yang ceria sbb dpt kuar malam :p
ko bagi jek dia pegang benda bleh makan konfem dia ok
bleh mak pak mkn ngan tenang ..hahaa
tapi mulut bising!!! soka jerit2

ni la owner dia..cina muslim..
sgt2 baik tau..ni dia tgh ckp ngan Maya sebab nak kasi tau jalan
sanggop ko dia benti masak sbb nak call..baik kan

ok gambar food plak..ni aku amik utk 5 orang makan ye

Butter prawn L size : RM25.00
sedappp tak tau la nk ckp camne..mmg sedap la garing2 telur tu

Banana leaf siakap: RM28.00

Lemon chicken S size: RM6
walau small size tapi cukup la buat makan 5 org
buat mcm lauk sampingan kan

4 vege belacan: RM12.00
ade 4 sayur dia campur msk belacan

Tomyam sup S size: RM5.00
cukup la buat kuah2..tapi isi dia banyak gak


air plak harus try chinese herba: RM1.50
mmg seedap..aku ingat pahit2..tp manis la
mcm air mata kucing

nasi putih pn RM1.50
so ini la meja kami...meriahkan
total sume 5 org makan tu = RM91.00


Maya ni opismate syarul..tapi aku kenal dia pasal dia blogger la kan
sblm aku jd blogger mmg xkenal :-)

pastu ade payiet..juga opismate syarul & blogger
bujang oh dia..gi la usha blog dia..hahhaa
bagus dia jaga iman..

ini la maya..ala korang sure kenal kan..
antara top blogger jugak ni..
*beb, nanti buat lagi plan ngejut gini ek..

yang kanan sekali tu encik z..suami normaya
aku segan nak amik gambar dia secara berterus terang..hahaa
kesimpulan: pegi la try.bg tekak aku mmg sedap..so kalo ko mkn ko rse xsedap jgn blame aku ek
blame tekak ko :p

16 comments:

Izza - Jiejah said...

prawn butter tu menggugat iman org yg sedang diet huwaaaaaaaaaaaaaa

mama tisya said...

dasatttt..cpt ko terjah ye..rs mcm pernh tgk blog maya tu..die suka mkn2 gk kn..opismate syarul ek

zura said...

kedai chiness muslim rupanya...sama macam kat ampang nie ada satu kedai...sedap...kedai dia every day kita gi..he..he..lepas balik keje beli bungkus bawak balik...

lepas dia masuk JJCM...kedai dia sentiasa penuh...owner dia pun friendly jugak...kalau nak gi makan kene awal..dia pun boleh tempah jugak...

Miss Sasu said...

owh. maya ni eh. aku pun selalu baca blog de. opismate laki ko eh. :) sedapnye lauk2 tuh. nnti aku nak singgah la. ko x nak buat plan mengejut nagn aku?haha

qemaishak said...

wah kalau menu gini memang selera tekak qema tu kak hehe

Suziey Ahmad said...

uik trus terjah..baru je kuar JJCM kan..nmpk mcm sedap n murah..berbaloi2

AdanyaKauUntukku said...

bestnya
tgk Mya update kat facebook kata gi makan kat sini..amat terliur ok
nak butter prawn dia

mya said...

napa rambut aku cam pakai wig nokss..?

pantas ko update kan..
bagus bagus.. aku punya update tunggu la forever he he he..

Unknown said...

dasyatnya rege butter prawn tu! giler mahal..huhu

Anonymous said...

serius murah gile
siakap tu...
mana dapat harga menu siakap bawah 30 hengget

Dee said...

wow..sedap2nya makanan..

♥ Che NamNam ♥ said...

huwaa sedapnyer butterprawn...

erienz said...

mmg terbaik...walaupun x pernah makan kat situ dan maybe x tau taun bile leh gi...mmg sedap tgk...nk2 ikan siakap dan udang tu...

ALoNa CintamaniszLite said...

kiutnyer imannnn..(hehe..boleh komen cenggini..bkn komen psl makanan yg hang makan tu, syana??) kehkeh..

Myra Jay said...

Nampak pun dah tau sedap..:) Hrga pun ok jugakler... :)

SURIA AMANDA said...

terpesona dan terjatuh cinta dgn butter prawn...