IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 9, 2011

Korang ingat aku lagi tak???

morning!!!

aku xupdate secara tegar 2 3 hari ni korang still ingat aku tak???
xpe la tak ingat pun xpe..xbaca blog aku lagi pun xpe

biar la aku update syok sdiri utk kenangan masa depan :p

sbb awal2 dulu pun aku berblogging xde pun harapan nk kejar ape2
sama ade kejar viewer or kejar income nuff
niat aku blogging sbb nk isi masa lapang + mmg aku suke menulis

so skrg ni aku rasa mcm da kurang semangat mau blogging..
ntah la..idea pun da kurang :(
plus semakin bz dgn urusan hidup

kalo kata 1 hari nnt Me & Mine ni diam membisu lama maknanye aku mmg da tarik diri dr blogging...
tapi jangan la putus kan persahabatan dgn aku kalo aku da undur diri dr blogging

-rindu nak BW secara hebat-

5 comments:

Gieyana said...

igt..tp ko ada kt fb gak kan..cuma aku jrg sgt layan fb..

Ku pon bz gak..mood blog pon down..bw pon random jer..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

yang,..mood tengah cam ni memang la yang..cam aku laa..haha..time ada mood je baru hapdet..klu takde mood..mmg aku biarkan jek..haha

aku pon buat blog cam ko gak..untuk kengangan..bila boring leh baca entry lama2..syok woo..hehee

AdanyaKauUntukku said...

Syana......tak pe..kadang-kadang kite rasa dah malas nak berblogging.....sbb kesuntukan masa ..... nanti bila ada mood balik..pasti dua tiga kali update sehari..chaiyooookkk Syana!!

Anonymous said...

aku ingat ko
sure ingat makanan sedap2
sebab blog ko
mmg meriah ngan en3 makanan hehehe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

alahai yang aku rajin baca blog ko nih .. meh up mood sket ... rajin2 updatesssss