IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 5, 2011

Tak puas gomol Iman semalam

huhu :(
eh silap..morning korang!!!!!!

tak puas gomol2 iman smlm..mana tak nye, aku amik dia kul 6pm
pastu gi pasar malam..balik kelam kabut masak dinner sebab kena makan b4 8pm

tengah2 aku & syarul makan tu, Iman dok merayap ngan mulut yang bising
sekali tu senyap..

rupenye dia da tido kt celah lemari tu



Time ni baru pukul 7pm
mmg aku balik2 tu xsempat tukar baju, tak sempat duduk teros masak
pastu siap2 masak, teros jek makan
mmg x hug2 dia pn b4 tu


pastu aku angkat la letak molek2 atas bantal..tapi mmg xnguit langsung
ngantok sgt gamaknye


ingat kot dia nak bgn la sbb selalu nyusu kul 9pm gitu
tunggu pny tggu smp kul 12am xbangun gak
last2 sume org tido atas toto tu nak teman dia

tadi bangun kul 6.30am
bangun2 teros ceria tersengih..puas tido la tu :-)

tanya babysitter dia kabo Iman tido elok jek smlm..
xpe ke baby banyak tido ye???

4 comments:

Suziey Ahmad said...

alalaala sayu je tgk..tgh golek2 bole terlelap sdiri..klu aku sedih dh..mcm terabai gitu..letih sgt la tu..xsempat nk tunggu mamanya abis masak..hiks..

budk below 1 year mmg kena tido more than 8 jam wei..klu xckp tido nnti dia lesu n perkembangan otak pn terganggu..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

tu dia....nmpk sgt dia mgntuk giler....x sempt nk men2 ngan ko ye....sayu je tgk..huuh

SyaNa said...

suziey, mmg aku sedih nengok dia terdampar gitu..tggu sket pny lama xbgn2
ooo xpe la ye budak tido byk.lega aku

zura, aku pn rasa dia letih sgt.ntah ape dia buat siang hati ntah..main bola kot

Unknown said...

eisya mmg tido byk
kul 7 pm dh tido, sok kul 6 am baru bgn. malam2 bgn nak susu je
tu pun mata terkatup