IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, January 4, 2011

Korang!!!! KIM da kawen

ok ni nak update pasal wedding KIM kat nilai sana nun
jauh kan :-)
ni antara wedding yang mmg aku tunggu2..dapat2 kad rasa mcm sebak jek..
finally kan beb!!! i'm happy for u

ok smp sana awal..b4 kul 1pm aku da terpacak da..bukan ape,kan jauh so baik gerak awal dari gerak lambat pastu jem ke ape ke kan..

smp teros isi minyak Iman dulu..
biar dia tenang :p

time pakaian dia elok lagi.rugged la siap topi kasut bagai kan

pastu kasut & topi cabut..panas kot
tapi still la sopan lagi kan



aku suke baju KIM..sgt lain dr yg lain..


antara hantaran..kek coklat tu sgt la menggugat aku ;p


pastu aku lepak lama gak la..sbb tggu makcik sorang tu
umah dekat kemain, tapi lambat nau nk smp nye..hahahaa
berjanji mau tggu gak zety xkesah la dia smp kul brape..ecewahhh

Umar sgt ensem..maryam plak sgt comel.
aku dok kagum ngan rambut perang dia
tu Iman tgh dok nk ngorat la tu..pantang nmpk pompuan..hahaa


ko tgk Iman..last2 baju dlm tu bukak abis..hahahaa
nampak la tetek dia :p
aku pn silap.pakaikan baju gaya gitu...kalo tau panas kemain pakai rompers jek



nak kasih syg auntie zety la tu :p



mcm sedap jek kek tu kan..tapi biasa la tetamu jarang la dpt mkn kek pengantin ni
selalu simpan utk family jek kan



gambar reramai b4 pulang



time to say bubbye ;-)



ok beb, i doakan u bahagia dgn kehidupan fasa baru ni ye :-)

14 comments:

mama tisya said...

kena tgk kt umh ler gmbr kim kawin..opis kn blok..tensi tul...ooo zety pn p ye

mama tisya said...

bdk2 pcm lain saper lg ko ada jmpe?

Unknown said...

wahh kim..tahniah.... pasangan pengantin berkacamata nie.... cun kim..gebuuu.... hehe

SyaNa said...

erryn, mana ade.zeti sorg jek.aku rasa ramai terlupa

shiem, aku suke baju dia tang leher tu..classs ko

♥cikmOt♥ said...

eh kejap nak nyampuk...korang tu saper...kim tu saper plak...tetiba jek kan...nak jugak komen sini...:p

::Kak Sambal:: said...

TAHNIAH BUAT KIM, cian iman... abis relai semua baju, panas yer...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah memang lain dari yang lain la baju pengantin tue kan..cantik..wah iman pandai kan nak ngorat....eeeeeeeeeee....comey la iman nie.

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

eh, wait! wait!
seperti pernah kulihat persekitaran tu!

oi!oi!

kenduri tu depan umah aku lah!!!!

tapi aku tak pegi that time, kua jalan2..huhuhuh...

tuan umah ade jemput 1 taman, tp aku tak pegi pulak. kalau tak leh jumpe ko! hehehe

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slmt pgntin baru buat shbt ko ye...

aahhh lain la bj pgntin dier...hehe...

londeh trs bj dlm iman tu...sian dia pns..

mama_umar_maryam said...

hehe,sorila weh..sbb dekat tu kitorg slow motion jek,hehe,sonok dpt gak jmpe ko syana..& of cos jmpe iman gebu geban,uh uh..x puas pelok

Anonymous said...

btol la
baju kawen kim lain dari yg lain
slamat pengantin baru kim

marinahunny said...

syana,

saya perasan syana suka mkn sayur kobis..setahu saya kobis tu sayur berasid, saya pernah terbaca psl ni. doc pun pnh bgtau. better syana gantikan kobis dgn sayur lain, takut timbul mslh lain plak kan, tp sblm apa2 pun syana cari info dulu ye..kut2 saya salah ;)

slmt berdiet. nk diet jugak lah ;)

Iela Fazielah said...

tahniah to kim....moga bahagia n kekal ke akhir hayat

gEe Eunjo said...

congrats kim..dpt kad jemputan dia smlm...cmne tu..seb baik dh tau kt fb..