IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, December 13, 2010

Syamil Iman: 5 Month

Ya Allah besar da anak aku :-)
kejap je rasa..

syukur la selama 5 bulan ni senang jaga Iman ni..alhamdullilah
harapnye smp besar la gitu..da besar degil2 aku kutil jek :p

genap 5 bulan masa 10/12 ari tu
tapi la ni x gi cucuk lagi..nanti la weken ni.sbb aku kalo bwk dia cucuk, aku suke time aku cuti
so aku bleh la pantau dia.kot demam ke kan..xde la dia nak meragam umah org

ni gambar masa 10/12 tu

gambar dari pagi smp ke malam :-)
skrg ni macam2 peel dia..kadang tu kelakar tgk

suke buat memek2 muka..hahaa tu mulut senget

air liur mmg jejeh dgn cemerlang.pastu suke buat sembur2
abis muka aku..


malam tu kitorg join dinner skolah mama kt seafood steamboat
*tapi lupe nk snap utk buat review restoren sbb lapar sgt plus rimas ramai org*




Iman ngan tokbah..dia bukan suke kalo org nak cium2 dia
yang kes babah ni sbb dia geli janggut tokbah tajam2.hehehee


-sekarang budak ni da bleh menyusur mcm askar tu..selalu letak atas tilam nipis.skrg ni da kuar track da.malam tadi da mcm nk pegi ke plug TV
amboii Iman..nak kutip habuk ke??
lepas ni kena make sure lantai sentiasa bersih la.kang tau2 berhabuk jek mulut dia..sume benda jumpa nk masuk mulut

8 comments:

eLYies said...

kejap je dah beso....encem!!

Iela Fazielah said...

aah... kejap je dah beso.. mcm2 peel... luv this moment!!!

A.H.A.D said...

ohh bebudak mmg suka main plug tv. kena tgk² la selalu..
iman mmg copycat muka syarul la hehe

Suziey Ahmad said...

oooo baru 5 bulan yek..semangat jek..cubit sedap ni..ekek:p

everytime lps cucuk..trus tuam tpt kena cucuk tu..ngn tuala suam2..so far anak aku xpnh demam klu cucuk sbb lps cucuk trus tuam..

ALoNa CintamaniszLite said...

tgk anak org..jappp je dh beso.
tgk org mengandung..jap je dh bersalin..hehe
kalo diri sendiri yg melaluinya..aduii..terutama masa kena berpantang tu..huhu..

syana..skang iman suka semboq2 air lioq ye..tak gugur byk ke rambut syana?? huhu..

SyaNa said...

elyies, tu la kejap jek..encem ke?? tq :-)

iela, mmg mcm2 skrg ni.kadang tu geram aku

gee, tu la,smlm tau2 da nk capai plug..anak bapak ni namanye

suziey, aku pn tuam gak.alhamdulillah b4 ni cucuk xdemam

kak alona, hehee..kak mmg gugur byk ni..mmg gitu ye even dia x BF

Pepel BoNda AmaNi said...

syana..gambar ko ngan iman dalam keta tue..kain katun biru tue..sama cam bedong amani..hehehhe dah besar dah iman...be a gud boy k dear....eh..amani pun sama..sangat xsuka orang kissing2 dia..dia rasa rimas kot..heheheheh

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

5bln dh..cpt masa blalu...bestnya tgk korang....