IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, November 12, 2010

Ubat nyamuk yang selamat & berkesan

meh aku nk share ngan korang ubat nyamuk yg paling selamat & berkesan
aku pakai benda ni baru jek pun
tapi mmg nampak keberkesanan dia..

kalo nk beli, aku suggest brand ni
mmg tahan 6jam.pastu nyamuk pn xde
ni sekotak dlm rm13.90


ari tu aku try beli yg doreamon ni
mmg cute.tapi xelok sgt la.
mcm xkuat power dia tu


nak pakai sgt senang..ko just tampal jek kt baju anak ko ke.
macam aku, aku tampal kat katil dia..so tak la tercabut ke kan
yang pasti nyamuk xgigit..
pernah aku lupa letak, abis bintat anak aku :(
so mmg berkesan la benda ni

10 comments:

mama tisya said...

musim denggi skarng ni...bahaya...smoga kita smua dijauhi

mama tisya said...

nanti tlg vote utk tisya kt fb ye..more details kt blog..tq

Anonymous said...

wah comeinye ubat nyamuk cap doremon hahahha...xpenah nmpk lg ni

Anonymous said...

dah lama xpakai ubt nyamuk sebab nyamuk mcm segan nk masuk umah aku hahahah

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

ada yek ubat nyamuk cam ni...
aku baru tau yang..klu ko tak citer kompom smpi ke sudah aku tak tau..hehe
comelllll

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cm mn ek pakai ubat nyamuk ni..hehe

IEMA said...

salam...syana..cam berminat la ubat nyamuk ko tu..hehehhe
ko beli kat mana ekk?
kat mana...nak dpt mende tu?

Kaklong @ Izan said...

Wah kak syana...thanks for the information...mmg sy duk cari sgt yg berkesan...cian anak hari2 kn cium ngn nyamuk...

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

Anonymous said...

kt mane ye nk beli ubat nyamuk mcm ni?