IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, October 11, 2010

Tolong la wahai driver bas

eiiii pagi2 da buat aku emo tau.
korang sure da tau kan pasal eksiden bas kt hway PLUS tu
yang babitkan bas ekspres..geram aku tau

tak serik2 driver ni.aku rasa la kan, sume driver bas ni xtgk berita tak baca paper la
mmg la org kata da ajal masing2.tapi kooooo kalo bwk macam pelesit mau xjadi gitu

kkdg kt hway tu aku nengok bas kemain laju.dok lane kanan sekali pastu sume nye nak dipotong.GELOJOH!!!

kang aku ckp padan muke driver nye mati ade plak yg marah.tapi ye la ce pk.ko tu bwk nyawa org
sume penumpang tu trust kt ko suh bwk elok2.yang ko gi merempit tu nape.
kalo nk bwk laju2 ko dok sorg2 dlm kete pastu ko tekan la byk mana ko nak.tapiii ko bawak laju2 kt jln xde org.rasa nak langgar ape2 ko langgar jek pokok tu.

sian tau kt family2 penumpang tu.ntah2 baru bye2 time anta dorg naik bas, pastu jd gitu gak.
pastu tgk gambar mayat berderet tersusun tepi jalan, rasa sebak sgt :(

ntah la rasa nk luku2 jek kt driver2 bas yang bawak laju ni.
kalo aku ade power, aku akan stop kan driver yg bwk laju ke tepi jalan, pastu aku tampar muke sorg2.GERAM!!!!

-ok bukan hanya driver bas ye.sume DRIVER!!!
termasuk cakap kt diri sdiri supaya bwk kete tu ingat org sekeliling.

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ngeri kan news tu....riso plak bas2 ni...huhu

mama tisya said...

driver bas mmg camgtu...driver lori pn sama