IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, October 6, 2010

Bukan Orang Suci

Lagu: Bukan Orang Suci
Penyanyi: Element

Mestinya kau mengerti
Saat pertama kali
Kala kau peluk diriku
Jangan pernah biarkan
Diri terhanyut nafsu
Aku bukan orang suci
Bukalah matamu
Berpaling dari diriku
Benamkan semua mimpi-mimpimu
Jujur pada hati
Masih banyak cinta menanti
Jangan kau harapkan aku

Lupakan semua rayu
Jangan kagumi aku
Karna ku tak cinta kamu
Mohon kau tinggalkan aku
Tak usah kau harap lagi
Karna cinta untuk mu palsu

Usah lagi sesali
Anggap tak pernah terjadi
Saat kau lepas diriku
Pernahkah kau sadari
Aku tak pernah berjanji
Untuk setia padamu
Bukalah matamu
Berpaling dari diriku
Benamkan semua mimpi-mimpimu
Jujurlah pada hati
Masih banyak cinta menanti
Jangan kau harapkan aku


*ni antara feveret song aku :-) lama xdengar lagu ni
ade kesah tau lagu ni.sape2 yang pernah baca kesah camne aku takel syarul (ye aku yg takel dia, bukan dia takel aku) sure tau nape aku suke lagu ni.
yang tak tau tapi nk kepochi boleh klik link bawah ni..

Chapter 1
Chapter 2

dulu2 time dengar lagu ni rasa mcm syarul tgh cakap ngan aku.tgh sound2 tepek kt muke aku..hahaa tapi org DEGIL kan nk wat camne
aku tackel la lagi..

-Kalau jodoh tak ke mana-

5 comments:

zai@umiaiman said...

hmmm, kiter pun takel hubby kiter dulu..kihkih...
xper jodoh ditgn tuhan..apapun moga bahagia selama2nya

mya said...

lagu favourite aku nie weyy..
tapi takde la bayangkan sesapa cakap ngan aku. he he..

mama tisya said...

degil ye syarul

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????