IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 23, 2010

Tak kan kebulur la

Selamat tengahari :)
sume da prepare nk lunch?? sharp kul 1pm sure laju2 gi kedai makan kan

sementara tggu lunch, aku kt opis ni insya Allah la tak kebulur
sebab..kat opis aku ni banyakkkk cookies
kalo raya, kite panggil KUIH RAYA :)


tapi bukan la aku hadap kuih ni hari2
tak lalu wey..dlm seminggu tu ade la sekali 2 jek aku makan..

tapi stok mmg always ade.sambil bos meting, bleh depa ngup ngap ngup ngap

setelah lama tak makan, tadi aku sental la 3 ketol :)

sangat crunchy ok..


ok nak show off baju aku hari ni
baju ni aku beli looooonggg time ago
beli kt UPtown jek
b4 aku buat IVF lagi..pastu tak pakai sbb bile aku pakai jek nmpk cam org peknen


nyaris aku tak jual kt Kak Phira :p
boleh jugak kau pakai baju ni


pasni bleh la cari baju jerut2 kt dada gini
:)

8 comments:

Mag said...

i yang tak pregnant pon selalu pakai baju pesen ni..hehehe..kadang2 ade jer org ingat pregnant..

Anonymous said...

3 ketol je ckp ke?kwl aku mau abes satu balang nk2 beskut coklat tu heehhe

Diarihatiku1976 said...

weh... mcm raya plak ekkk... akak pun tak suka pakai baju gitu weh.. riso org perli kata kemaruk nak ngandung.. kalo org pikir positif takpe... ni ada jer nak ngutuknya...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

bagusnya ada balang2kuh raya .. kalau lapo .sambor jer balang2 tue .. syana ko pas bersalin nanti leh pakai bj2 gini tau ..jimattt ;-)

SyaNa said...

farah~ dulu nk pakai segan + nyampah bile org dok tny peknen ke..hehee skrg bleh la pakai

nana~ da ade depan mata ni, mmg tak lalu mkn byk..cuba da abis kang sure terbyg2

kak ina~ meh la raya opis sye :p
tu la kak..mulut org ni mcm2 kan kak

diana~ kalo pas bersalin nnt kena kurus btol2 kot br bleh pakai..siyes dulu aku pakai baju gini buruk weyy..da la aku ketot kan pastu gemok..lagi la tak senonoh rupenye

~ana~ said...

cntik ar bj tu....kuih raya pun nmpk sedap..:)

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

ctk weyyy...bju tu.

Anonymous said...

sall...gigih hahhhaha