IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 16, 2009

Jusco Voucher

aku sendang senyum2 kambing neh..sebab ape?? sebab..aku dpt duit raya dlm bentuk voucher
travel agency opis kitorg bg..bleh la buat soping last minit kan..


teka brape....hahahahaa RM100 koooo
sape nk bg..aku soping setahun kt JJ pn tak smp byk tu voucher..selalu dpt dlm RM30 gitu je


ohh hepi gileeee..bleh beli kasot raya :p


Jumaat ni aku cuti!!!! jom jusco jom
*even aku cuti Jumaat, tapi still tak bleh blk kg khamis tu..syarul ade keje tak settle..sian mak aku kt kg tu..huhu ape daya kan...

10 comments:

M@L@ said...

wow byk nyer dpt voucher.. nak skit leh..hehhee

Unknown said...

waaaa..byk best tau..dulu mr hubby rajin dapat voucher jj nih..kira dlm sebulan sekali or paling lekeh pun 3 bulan sekali...paling sikit dapat RM100 or ada gak dapat RM300...sooo..kitaorg la anak beranak paling suka coz akan pau Mr Hubby...

mAr@ZiEy said...

syana..share la ngan aku..huhuhu

Anonymous said...

banyak tu...bole soping gile la..

Ummi Nuhlan said...

syana....tu arrrr...hujung2 ni idea kering..tapi hasil dari discussion dengan MIL..akhirnya byk gak ler lauk..dengan syarat kena call awal2 MIL la..
ayam masak merah tu aku buat lepas balik keje..trus berdesup pi dapoq..sempoi jer.

wowwwwwwwww..syoknya...soping xhengattttt

SyaNa said...

mala~ byk eh?? nape ttibe sye rse mcm tak cukup jek..kekee

wati~ wey kalo dpt rm300 gile best..

mar~ alaaa ko da dpt abg ko bg..lg banyak kan..heheee

nana~ aku rse takat kasot je la kot bleh beli..cr teros yg puas ati kan

imah~ takat rm100 ni sekelip mata jek bleh settle

Manjaku said...

waw! bling...blig mata ku... Syana kalo tak banyak...mari bagi kat kimm! Kimm punya voucer tinggal RM 70 lagi! Kalo syana beri 100... wow! bestnya...

syana said...

kimmi~ hehe bkn tak byk..tp ttibe aku jd tamak mcm tak cukup jek 100 tu..kekkeee

cerpelai said...

Tak baik tunjuk baucer camtu kat orang.. Kasi kat gua dapat jugak pahala.. Edehh..

mama tisya said...

wah2 dpt voucher jj..p bli cpt kasut bling2...hehehe