IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 7, 2009

Work out

ni pestime aku mau tunjuk gambar aku kt gym. ni kt changing room. kt tempat work out ramai org..so malu mau snap :p
nnt line clear aku snap ye..kt aku pegi kt gym True Fitness Hartamas..sini best sbb dia ade tempat khas utk women. kalo yg segan bleh la pegi kt tempat private ni..aku suke kt tempat private ni sbb bleh buat suke ati. so tak yah la nk control2 ayu kan time nk lari tu..so time work out mmg aku free hair..sgt seleeesaaa..

lepas work out dlm 30min tu, part yg paliiing aku suke. pegi sauna. tapi bukan hari2 aku masuk..dlm 2 kali seminggu jek..bleh la kuarkan daki2 yg ade :p

pastu siap2 mandi sume..so tak yah la mandi da kt umah.sgt besh air panas dia..rse hilang sume letih2 badan..
b4 kul 8 mmg aku da smp umah la.so sempat lagi mau maghrib..kang ade yg kata aku burn maghrib plak kan..

malam td ade jiran bg kopok lekor dr tganu..rajin aku goreng..selalu mmg jgn harap la aku nk teros goreng kopok2 mentah ni..kalo malas mmg aku pos jek umah mama
so ini la santapan malam kami


yg ni adik kimm br balik buat Umrah bagi sbg buah tangan..tq Mimi & kimm
yg bulat 3 biji tu buah hawa..ade sape2 tau camne cara nk rebus nye?? sile ajar aku

-ramai blogger ade sindrom "taktau buat penutup"..sama mcm aku ni ha

6 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

chaiyokkk syana .. aku tgk ko slim dah ... tp utk kesihatan ... teruskan usaha murni tue ;-)

mama_umar_maryam said...

aku aritu burn je 6bulan free kt gym kt kajang tuh,huhu,rugi2..samela..xtau nk wat closing camne..akhirnye merepek aje..ekeke

SyaNa said...

diana~ terpaksa teroskan..sbb da bayar utk setahun :p

zett~ hahhaa..janji rock!!!

M@L@ said...

wah seronok nyer dengo org tu g fitness...npk slim...dik ko free hair cantek ler.. npk comei...mcm budak belasan thn...
p/s : dik tgk blkg.. ada aper yg koyok tak ? hahahhaha...

Linda said...

Syana, buah hawa tu atok aku penah beli la kat Mekah...ok..ko pegi kedai hardware, ko beli gergaji yang kecik tu..pasal nak kopek maha susah ko tau..pastu ku buang sabut dia, ko rebus jer...ader tak dia kasi serbuk2 utk rebus sama buah hawa tu ?

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????