IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 8, 2009

Sabtu yang bz

sabtu lepas mmg penuh bz sgt..soka aku..hahhaa..lepas gi jmp diana aku ngan syarul ronda2 area sana..saje pusing2 sambil berdating. syarul tu rela tau dating dlm kete jauh2 dr jalan2 kt soping complex..dulu time bercinta pun gitu. sanggop buang minyak + letih drive..pernah kami dating dlm kete smp ke KLIA..pastu patah balik...itu la suami saya... pastu benti kt pekan sg buloh utk lunch. cari kedai ade ikan bakaq..heaven btol..hoho




pastu cuci kete..punya la panas ari tu sanggop cuci luar saje pastu dua2 dok dlm kete..tak kose nk dok luar panas2 tu...ewahhh mcm tuan besar plak ko ye
da boring benor nye...aku feling seksi..hahahaa boleh blah mcm terencat jek
lepas tu amik kak ina & abg adi menuju ke Jusco Kepong..sbb tu la cuci kete, segan mau bwk org kete kotor..syarul terpaksa masuk Jusco sbb nk tunaikan janji nk bg aku kasot tumit tinggi :p

lelaki..tak abis sembang psl kete..buring la...

owhh lama oo tak minum bubble tea ni..dulu2 time tuisyen kt area central market aku suke beli air ni...ade bijik2 dlm tu..bile dpt sedut mmg heaven

sbbkan kami da kenyang, hanya jd pemerhati mereka makan
heaven ko...nyummy....

len mcm jek kak ina tgk air tu...hahahahaa

byk gak la sale kt JJ sana..aku rembat kasot murah, yg buat aku sakit ati sbb last time aku beli harga dia RM59,ala kasot yg kaler purple ari tu tu..tapi kali ni ade 70% so aku rembat kaler lain..nnt aku jaja gambar hasil aku soping ye...
-next entry..adikiparaku dtg rumah????


4 comments:

Unknown said...

shiem pun hangin gak kalu kasut yg kiter dah beli tetiba g tmp yg ade sale murah lak.. heh! Nasib baik xde duit, kalu ade aku rembat 1 lagik..huahuahua

Anonymous said...

dapnye air tuh..leleh liuq ase..

A.H.A.D said...

romantik laa u all bedua ni..dating pun dlm kete jer hehe

Mamamanja said...

privacy tuh dating lam keter :p