IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 15, 2009

Niat di hati...

sabtu lepas anta sofea teros jmp supplier..niat dihati takmo soping utk diri sdiri....tapi da namanye pompuan kan ku rembat jugak kasot ni..

sgt cantek...beli beli teros pakai..

pastu ni antara stok beg yg aku amik sabtu lepas..tak sempat upload dlm blog sydah dirembat org..aku amik 2 ketol konon 1 aku mau pakai sdiri 1 lagi mau jual la..last2 dua2 ketol kena rembat..sgt cantk ko...suke aku..yg tinggal kaler brown jek..tu pun cantek



frust sgt..yela org nk beli, takkn aku nk rebot kot kan
hahahaa..so pinjam gaye2 je la..tp mmg jatoh chenta aku ngan beg ni


10 comments:

Mamamanja said...

wei.. tokei kedai pun nak rebut ngan pelanggan ker??

cik helena said...

aah la cantik..
patut tgk takde lam blog..haih..

TiNiE said...

waa..manyak cantik...
kalau gitu brp RM syana??

SyaNa said...

mama~ hahaa aku da buat2 muke time dia nk beli..dlm ati "jgn beli..jgn beli.." :p

helena~ cantek kan..huhu tak sempat snap

tinie~ kak yg beg tu RM70 sekali pos kak..

Anonymous said...

bau kedai la blog ni.hehehhe

Gieyana said...

Syana ~ mmg cantik ar beg itu..x der stok lagi ker?

Gieyana said...

Syana ~ mmg cantik ar beg itu..x der stok lagi ker?

SyaNa said...

nana~ hahahaa..bau smp sana ye??

gie~ takde..tu yg aku sedih ni..sob sob

mummy aryan syamil said...

weyy...
aku jatuh chenta same kasut tuhh

watie said...

haha..tula kak. sape soh tayang beg chantek2..kn da kna rembat. next time kite soping beg same2 eh.