IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Sunday, June 7, 2009

Jalan2 lunch time

ini kesah ari Jumaat lepas. aku tak sempat mau update. mula plan nk ke BAngsar tapi last minit tukar ke Ikea plak. mau makan kek daim + meatball...lama tak ke sana..so line agak clear ari tu..boa pulang awal so no presure..hahhaa

sekali kt Ikano nampak pameran burung2..wahhh ramai org..



sekali kim xcited mau posing2 sama itu burung2..aku tak la kot..agak takot sama haiwan2 ni..kucing pun aku takot :p sgt la tak penyayang..
kim relek jek tu...



hiks...bravo kim!!!!!


sesi amik gamba tu RM10 sekeping...



ok lepas amik gambar teros menuju ke Ikea mau makan....yeaaa blog aku banyak kesah makanan..sbb aku mmg food lover. dan aku agak kembang sekrg..hahaaa
takot gak tgk napsu aku skrg ni. tapi as long aku hepi no hal la...

ciken wing




aku tak jadi mkn meatball..amik ciken leg lemon ape ntah..pjg nau namanye..sedappp




kim setia bersama meatball..




owhhh sgt heaven daim cake tu..nangis woo aku makan..sedap mantoppp. yg sebelah kiri tu kim punya..tak sedap sgt. so kalo pegi Ikea nk makan dessert sile amik Daim cake ye..




pastu otw ke paking ternampak org jual Pancake Durian ni..da try rse sedap plak..mmg rse duriannye asli..owhhh nangis makan benda ni sedap sgt



tapi kalo ko kesah takot gemok sile jgn makan tau..sbb sgt tak elok utk yg sedang berdiet..hahaha

aku da janji nk diet ari isnin..so hopefully berjaya...dan aku da buat keputusan utk stay kt opis ni..tq kepada korg yg sudi bg pendapat & nasihat. really appreciate it. aku harap sume berjalan lancar....ok la korg..aku kena update lain..byk sgt ni gambar blom upload..



7 comments:

TiNiE said...

huwaaa!!!!
serius akak nangis tgk foodies tu na...
adehla, sebila la plak mau g ikea???
huhuhu

mama tisya said...

tu la aritu lmbt calling2..kalo tk leh dh dating2 ikea..aku rindu daim kek...huhuuhuh

kim..kemain lg posing ngan burung2 itu

cintaKusayangMu said...

k.kim berani tul ngn binatang2 ni ye....
k.syana...nmpk melazatkn sungguh daim cake itew...waaaa...

M@L@ said...

mmg nangis tgk daim kek coklat mu itew dik oi...x pena mkn pon biler tgk jer dah tertelan air liur..harus beli nie!!!

azra said...

tahniah,aku pn lege cz ko xjd brenti keje..ok,taking carelh ye syana..

Anonymous said...

ish..sedapnye lapo lak aku

mummy aryan syamil said...

pernah makan pancake derian nehh
tp bila msk opis..abis bau derrian ahahahaha