IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 15, 2009

Rasta TTDI

aku tgk kat blog ceera dia gi rasta...sekali tu tanya la Syarul tau ke...
dia pn ingat2 lupe...panjang ceritanye...so pendekkan..jumpa la rasta ni..
nak la rse best ke...sbb aku tak nah gi..

lepas opis semlm teros pegi...aku kan kuat makan skrg..mmg tak rugi bwk aku makan..
sure abis punye...

syarul order nasi goreng thai..sedap gile weyy...aku pn curi2 sket..



pastu tggu lama tu nk smp spageti aku..senang je kot buat spageti..tp lembap sgt sampai nye..
nasi syarul da tinggal 1/2 pinggan baru la smp spageti aku
tp yg ni tak brape sgt..so so jek...sedap lagi nasi syarul tu...ke sbb org punye...



aku minum Neslo *1st time gedik order ni*..Syarul bali suam



kkdg buhsan jek tau syarul ni..tepon tu asyik la berdering..nk dating pn tak best..tgh2 borak kang kena pause..pastu lupe da tgh borak ape...bz ngalah kan menteri..heheee
tp aku suke gak dia bz...kot masyukkk aku gak gemokkk


sedih tau dia takmo pn pelawa snap gambar aku...

5 comments:

Ummi Nuhlan said...

syana..kat situ dia letak kat tempat2 makanan ringan mcm twisties..iskh..bila syana tanya halal ke tidak..was2 la pulak..

syana...aku tgk ko punya spagetti pon mcm xbeh..ehhehe..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

hahaha..cian ko..bizi sebab nak masyuukkkk ler tuh...hiks..
aku pon sama..alki aku x de nak pelawa amik gmbr aku..
apa lagi..snap sendiri.tp segan le..hahaha

SyaNa said...

imah~ eh ko jgn was2 weh..yakinnn

-mmg tak sedap pn

fieza~ kalo masyukk kalo tak masyukk buang karan jek..

Izza - Jiejah said...

syana
akupun manjang ambik gmbr sendiri ;P

Mattbjpw said...

syana akupun manjang ambik gmbr sendiri ;P