IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 18, 2009

Nak Ke mana tu...

hari ahad ptg tu kami kuar ke area bukit jalil..mau pegi amik kasot crocs kt umah ayien...ala..yg jual kasot crocs murah2 tu...sesat gak la mencari umah nye...
sempat lagi singgah sini...

nk ke mana tu???







wey..panas2 makan cendol asyukkkk...aku pantang2 pn ngap jugak...lega wey tekak dpt makan cendol ni...tak la manis sgt rsa nye...tp pestime aku mkn cendol ade cincau...tak tau la korg pernah mkn ke tak...




kusyukkk syarul makan..

see..bukan reti syarul ni nk pelawa snap gambar aku...mencik tau...
lepas mkn cendol teros cergas ke umah ayien..da sesat2 bagai last2 jumpa gak umah dia...manyakk wooo kasot crocs..tp sume bukan size aku...next entry aku jaja kasot aku ye..wpun agak keciwa sket dgn kasot tu tp aku soka!!!!!

4 comments:

Mamamanja said...

panas2 dapat cendol memang best. aku suka cendol pulut

Anne Zain said...

aku pon suke tau mkn cendol ni syana....kat sini yg sedap kat jln kulai-kota tinggi...hihi...

SyaNa said...

mama~ aku pun suke pulut..tp sana takde lor..ade cendol cincau sajok..hentam je la..

anne~ nnt aku dtg sana haros bwk aku ni..

mama tisya said...

sedapnye cendol itu..aku suka cendol !!!