IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, May 12, 2009

Kenduri Part 1

cuti panjang hari pekerja tu kan aku blk Tepeng ade kenduri doa selamat + naik buai = kenduri sekali harung....
so sbg makngah kpd panten pompuan aku kena paksa buat buai..ala..bukan aku deco pun..aku tukang panjat tangga jek..sbb sume gayat....adoiii la....
nasib la kt ofis ni pn mmg keje aku bab panjat2 ni...


tu bukan lakonan ye..mmg sye tgh gigih ngikat kain tu...


ni mmg da buntu + letih panjat tangga...rehat kejap...



abg panten...si Nabil yg asyik la nk sengih...


last2 bapak panten take over...korg nmpk kain yg silang tgh tu...mmg buruk wey...tp tu je idea yg ade time tu....sekali abah blk dr surau teros dia ckp "da bukak silang2 tu skrg..tak bukak cancel kenduri....."
hahhaaa....korg bayangkan la muke sekor2 time tu...ingat da siap da abis lawa da..sekali abah tak approve silang tu...tak elok silang2 katanye...
aku da tak kose nk buat da...baik tidoooooo

di pagi hari kenduri...

mak mentua aku bersama kakak yg aku bwk dr KL utk tolong2 aku...



da nk start majlis...abah yg dukung Marsya...


Makpak nye dok usya dr jauh...




senyap jek Marsya



Good girl



Nabilla Marsya


Noni mmg minat sgt ngan Marsya AF tu...tu yg beria letak nama anak gitu...hahaaaa..tp abah aku panggil dia Siti...teringin nama cucu Siti kot...hehehee...


sat gi aku sambung kesah kenduri ye...


9 comments:

cintaKusayangMu said...

comei marsya nguap cmtu....marsya pki bju pe tu??

cik helena said...

comelnye...

zai@umiaiman said...

comeiiinye pakai baju kurung kan... rs nk picit2 jer pipi..

M@L@ said...

sedap nama nyer nabila marsya..semua bb mmg comei..suker cium2..lemak berkrim bau nyer...

wawa said...

Marsya ni adik pada baby yang aku g kenduri naik buai dulu tu ke?
kalau ye bestnya dah ada adik da ha...bape umur abgnya...

SyaNa said...

qis~ marsya pakai baju kurung :)

cik hel~ mcm makngah nye..hahhaa

zai~ pipi dia montelll

mala~ bau2 masyam sket kan kak..sedappp

awe~ haah we..ni adik dia la ni..abg nye genap 1 thn time marsya lahir..kire share bday la depa ni

Anne Zain said...

eeeeee...cumelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Ayu Jaffar said...

comelnya lah budak kecik pakai baju kurung...

Mamamanja said...

kekecik udah pakai baju kurung :)