IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 18, 2009

Hadiah untuk mama...

aku mmg tak tau nk bg mama ape utk bday dia..nk bg hbag mmg hbag dia penoh lemari...sume mcm dia da ade jek...last2 aku pk blanje treatment spa je la..
mula tu plan nk booking spa ni...tapi disebabkan perubahan time terpaksa aku ubah sumenye...

kami menuju ke Spa ni kt Setiawangsa kul 12.30pm..smp sana tepat kul 1..pastu aku anta la mama masuk ke dalam...snap gambar pn tak byk...segan + lupa..hahhaa




mula2 ingat nk tgk mama buat manicure & pedicure..tp sian plak kt Syarul sorg2...


so tinggal la mama kt sana selama 3 jam..kami pegi jalan2 cari makan..ke mana???
next entry aku story pasal kedai makan yg cekik darah....

kami jemput mama kul 4pm utk ke umah kak phira acara potong2 kek...

8 comments:

wawa said...

bagusnya anak mama isteri syarul nih...eceh....

mama tisya said...

wah bg treatemnt spa...best2...wei nanti kita p nk..aku dh lama nk p tp tkde geng..leh snap2 gmbr..kekekeke

M@L@ said...

bertuahnyer makcik dpt anak mcm nie...

A.H.A.D said...

dasat hadiah utk mama ni...
aku pun xpnh gi spa :P

cik helena said...

owh ke sini..hehe berape kene ea??serenity spa ni best kan,,populer spa dier..saya nak ada spa camni one day..bile la gamaknye..ths

Mamamanja said...

la... p makan berdua jerk??
mamanya ditinggalkan kat spa jerk?? huhuhuhu

joegrimjow said...

spatutnye p ngan papa
xpon papa yg urut ke
lalala~

SyaNa said...

awe~ hehee..aku ke tu???

erryn~ mmg best spa ni..tp bau dia kuat sgt..bau herba2

mala~ hahahaa..kak..tak bertuah mana pun..

gee~ ape dasat nye..bukan aku bg mama aku tiket gi london pn :p

helena~ ko bukak gini konpem akak jd pelanggan tetap

mamamanja~ kekeke..bistu..da banje spa..

joe~ aku takde papa..babah ade la..kekee