IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 10, 2009

Jualan Murah Hari Ni Saje

aku dengan suke cita ingat maklumkan kt sini...

aku ade buat jualan murah
utk hari ni saje (Jumaat 10/4)..
tp jgn ko tny psl brg len..
sbb beg Gucci ni je yg ade kt aku..yg len out of stock

ok smp abis opis hour ni je ye...

Gucci Brown ~kalo sape2 perasan, ekin bawak bag ni time buat wedding preparation..
RM100 + Free Postage



offer aku RM85.00 + Free Postage









ok kalo rse nk beg ni sile YM aku..takot kang aku tak perasan...
serius buyer saje ye...

9 comments:

Mamamanja said...

daku x serius.. xyah ler Ym erk?? :p hahahahah

Mamamanja said...

lupa nak kabo... ada tag la tuk ko!

cik helena said...

nak beg coach tu...

SyaNa said...

mama~ mmg aku sekeh ko kalo kite dating..ala...tag ke???

helena~ meh la YM..kekkee

cik helena said...

kak syana nt amikkan yg beg coach tu eh..yg ritu sy ckp tu..

Mamamanja said...

hahahaha ko kan suka tag :p

SyaNa said...

cik hel~ ok..esk kalo ade akak amik

cintaKusayangMu said...

nk beg LV..ada bisa??hehehe

M@L@ said...

lelong utk smlm ditutop... pandai2.. jer aku ni... sorry yer tuan umah...