IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 3, 2009

Ronggeng Hujung Minggu Part 2

Ahad plak aku kuar ngan adik2..Ejam & Mai..
Cik Helena..ejam kim salam..hahaha..dia ckp dia ade tgk blog ko..watch out ok..

Plan nk tgk Upin & Ipin kat TGV OU..sekali penuh daaa..
gile ko tiket pukul 9mlm pn selling fast..
huhu bile la dpt tgk ni..ingat sume da gi tgk..leh le aku horey2 dlm wayang tu..
pastu teros la mkn2 kt kedai ape ntah namanye..Charmed kot..ala..kedai yg ade buaian tu..
me, mai & ejam
nasib buaian tu kukuh..

Mai amik Creamy Turkey Spageti



aku amik Lamb Charm (ye la kot namanye)..time smp ni mmg ade api2 bagai..
abis baju aku bau kambing + asap..mcm ko wat bbq kt umah tu..

pastu dessert Banana fritter + eskem

Ejam tak makan..Makanan Syarul lupe snappy..teruja tgk daging tu berapi2..

pastu menuju ke pool One Utama..malas la kan nk posing2 lagi..main nye hampeh kang posing je lebeh..


pastu repeat balik gi melalak kt dlm jamban tu..

Syarul tgh feel nk masuk corus tu..Ejam menten jd wall paper..

woohoo Mai sgt suke nyanyi lagu lelaki..terer woo adik aku ni nyanyi..
ade la klip video depa nyanyi..
malas la mau letak..kang ade plak nk sign kontrak ngan adik2 aku ni ha..
glemer plak aku kang..ciss
moral of the story: weekend kali ni aku buat aktiviti yg sama jek..makan2 + karaoke + main pool..beza nye watak dlm crite tu jek..
da kering idea woo mau buat ape..tu la org takde anak..kalo ade anak bleh la bz kan diri ngan anak kan..tak pa la..tak de rezeki..emosi di situ..

3 comments:

cik helena said...

uik,,besa tu tulisan,,malu ni malu ni..ekeke waalaikumsalam!
siap suh watch out lagi kaksyana ne,hihi
ensem la ejam,,ne yg malu ne..haha
kem salam balik ea..ceh men kem2 salam pulak..

SyaNa said...

helena~ hahaha..sekeh kang..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

besa la...kalu bdua ni x de apa nk buat kan...weeken jln2 sajok....cm aku la...smpey x tau nk buat apa..huhu